Söndag

Hejs.

Gårdagen blev jävligt lyckad, skönt fylla! Jag och Anna fick besök av Jensa, Markus, Kenneth, Ida och Robin :) Jag somnade kl 7 i morse så det var inte mer än rätt att jag sov till halv ett. Har typ inte gjort något idag, varit bakis, ätit osv. Hahaha! Var hem till Hjördis en sväng och matade henne och så. Hon löper igen så jag har ingen större lust att umgås med henne .. Haha (a) 

Nyss såg jag och Anna Big Brother finalen, jag har inte följt det precis men jag är kär i Martin. Han är dösnygg och har jordens sexigaste dialekt, skånska ;b rawr. Simon vann och hann verkar alla älska, haha. Nu ska vi glo på film och deppa över att pissmånga festar ikväll, men inte vi :( SUGEN! Usch knepigt inlägg, sorry för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback