Orkar inte komma på en rubrik.

Hola sluts! (skojar)

Så trött trött trött .. Men har tvättstugan så kan inte sova riktigt än. Har inte gjort varken middag eller matlåda - JAG ORKAR INTE. Hoppas jag kommer kunna vara vaken i helgen då jag och Anna ska till Sthlm. Känns som jag skulle behöva sova 1 vecka. Någon annan som pendlat som jag gör? Ca 20 mil, 3 timmar om dagen? Men man ska väl vara glad att man får jobba .. 

Kom hem kl 17.00 som vanligt, tar numera en omväg hem så lite mer kalorier bränns. Fetch! När jag kom hem var Anna här, hon hade diskat (TACK!) och satt och kikade på tv med min kissemisse typ. Men hon drog hem för ett tag sen och själv har jag tvättstuga. SEN SKA JAG SOVA!

Lyssna på världens sötaste låt, klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback