Måndag

God morgon!

Längesen jag var vaken såhär tidigt när jag är ledig. Men jag har lite att göra nu på morgonen :) Ska alldeles strax dricka kaffe och springa ett till varv med dammsugaren. Städade ju i 3 timmar igår och strök all tvätt, tog 2 timmar till. Så det är superrent men jag vill alltid dammsuga en extra gång efter att jag skurat så .. Sen när klockan är 8 ska ja cykla till Willys och handla lite som behövs. 

När klockan är 9.50 kommer Mamma in med tåget, sen ska vi bara invänta syrran och Ella som kommer runt kl 11.00 också ska vi shoppa och äta på stan innan vi drar hem hit till mig :D Jag vet att det kommer bli en underbar dag, med mina älsklingar! Dessutom är det finväder också :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback