Kewl väder

Hej.

Hoppas fan inte att det ska regna såhär i morgon - då jävlar!

Har fortfarande inte kommit på vad jag vill ha på mig .. Finns några outfits som jag kan tänka mig, vill ju vara lite somrig också dagen till ära. Jaja jag får fundera under dagen, ikväll åker jag till Ockelbo.

Ringde och sjukanmälde mig igår för jag är inte bättre i förkylningen ännu, sen att näsblodet kommer titt som tätt känns ju inte så passande om jag ska sitta framlutad och ta prover. Så då bestämde jag mig för att vara hemma idag och vila, ta det ytterst lugnt för att sen åka hem till mamma ikväll. Dock är hon och Rolf i stugan, men anyway!

Nu är det kaffedags!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det ser inte så lovande ut på vädret. Men får hoppas att det kommer några solstrålar:) längtar tills i morgon!

2011-06-23 @ 13:44:52
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback