Åskväder

Hejs.

Fan vad det åskar här alltså! Skönt men liiite läskigt, haha. Har i alla fall tvättstugan men den tänker jag inte hämta förrens det lugnar ner sig lite. 

I fredags var det i alla fall parrti parrti. Blev lite väl mycket för mig för då jag och Anna satt på Interpool så  var vi tvugna att gå bakom ett hörn så jag fick göra ett ärende, sen kändes det bättre. HAHA! Ah kvällen blev lyckad förutom att jag söp bort kontokortet -.- Men det är spärrat så jag får ett nytt till veckan.

Igår så var jag till SIBA och köpte tv med min storebror. Är supernöjd! :) Lägger ut bilder senare idag. Sen så var jag på grillmiddag hemma hos Annas pappa, megamysigt! På kvällen snygga vi till oss och åkte ner till Interpool. Men jag tog bara några cider och en Strawberry Daiquiri sen åkte jag hem runt tolv. 

Har varit en bra helg, med massa kul och mycket sömn. Nu är jag laddad för kommande jobbvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback