Är i Stockholms skärgård

Hejsan!

Kastar in ett snabbt inlägg :)
Gårdagen på jobbet gick bara bra. Kom till Gävle kl 17.00 och då hämtade Anna och hennes Pappa Mats mig :) Då åkte vi direkt till deras villa på Ljusterö, Sthlms skärgård. 

Vi kom hit runt 20.45 och då packade vi in allting sen spelade vi kort och drack lite vin, hade tänd brasa också - myyyyyyyyyyyyyysigt! Jag och Anna somnade runt 01.30 och jag sov som en jävla stock. Det vet man för jag har tydligen pratat i sömnen hur mycket som helst .. HAHA! 

Nyss var vi ute på en båttur, jag och Anna :) Hon är megaduktig att köra, jag skulle aldrig våga, tror ja, hihiihihih. Lägger in bilder senare (om jag har sladden med) annars i morgonkväll då vi är hemma igen. Nu ska vi ut med Mr B, (Annas doggy, som egentligen heter Barker) höhöhöhööhö. Han ska ta sig ett eftermiddagsdopp och sen våffla öronen som bara han kan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback