Nöjd med dagen

Hejs.

Idag har det varit en bra dag :) Började med att tvätta kl 10.00-13.00 sen tog jag en dusch och gick ner på stan. Fan vad tid det tog att gå då man är van att cykla :( Det var ju nån som snodde min cykel i helgen .. Men ska fixa en ny. Anyway .. Nere på stan gjorde jag en synundersökning och på torsdag får jag mina nya linser. Ska börja med Linsboxen igen :) Så blir min normala ögonfärg också, hehe. Kommer sakna dom bruna ögonen - det är finast! :( 

Då jag var klar gick jag till Johannas jobb och kramade om henne och pratade lite. Sen kom Anna så vi gick och åt sen småhandla jag lite. En HDMI-kabel, lite grejer på H&M och kattsand. Då jag kom hem började jag städa och nyss blev jag klar :) Superfint hemma nu! Hjördis ska få duscha ikväll också ska vi klippa klorna, om hon äter upp sitt torrfoder innan det är sovdags ska hon få en påse Gourmet-mat för att hon varit så duktig :) Annars blir det i morgon.

Nu ska jag bädda rent sängen sen ta mig en till dusch, peela mig och sen fixa naglarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback