Myshelgen

Hola!

Snart är denna helg slut. Men den har varit bra :) I fredags var jag ju hemma hos Anna.

Igår så hade jag tvättstuga mellan kl 10.00-13.00 och efter det började jag städa. Fattar inte hur jag kan dra till det så jävligt då jag bor ensam :S Måste vara Hjördis som är i farten .. Sen på kvällen så åkte jag till Sandviken och myste så mycket man kan mysa! Vi kikade på filmer, en som var helt kääääss dock. Minns inte ens vad den hette, så dålig var den, haha! Sen kollade vi på "Dilemma", det var faktiskt rolig. Vince Vaughn är liite jobbig bara då han ska prata så jävla mycket hela tiden, haha. La oss runt 2 kanske, men jag somnade nog inte förrens kl 5. Har fått sömnproblem igen ;/ inte okej! 

Idag gjorde vi inget speciellt, garva och myste i soffan framför tv:n typ :) söndagsgöra liksom. Nu sitter jag och har precis hällt i mig min 4:e kopp kaffe. Senare ikväll ska jag ut på en pw tänkte ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback