Kvällis

Tja.

Nu är det kväll, fan vad skönt! Ska nog krypa ner och sova snart - eller? Haha. Gick asbra på jobbet i alla fall, mina kollegor är så jävla roliga :) 

Värre var det då jag skulle cykla hem. Jag var så jävla nöjd att det inte regnade mer och att min sadel var torr. Men jag hann väl cykla i ca 5 minuter sen så kom världens störtskur! Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om värre. Gissa hur lätt det var att cykla i uppförbacke med en hand (eftersom jag höll i paraply-helvete) i motvind + en jääävla massa regn? Ett under att jag kom hem säger ja. Bilarna körde som galningar och blötte ner mig ännu mer. Jag var fan tvungen att skratta till slut, fy fan vad blöt jag var. När jag kom in i trapphuset kom Annelie precis så jag klädde av mig halvnaken, allt var ju så jäval blött - till och med vatten i skorna! HAHA! Sen kilade vi upp i lägenheten så jag kunde hänga allt på tork och byta till nå annat. Fy fan vilket horiigt väder, det är säkert en hora som har bestämt att det ska vara såhär.

Väl uppe så gjorde jag mat till oss. Fick bli pasta och korv, haha. Sen kollade vi på "Hide and seek" och som vanligt skriker och skrattar vi då vi kollar på skräckfilm, hahaha! Sen kikade vi på lite olika saker, tvingade henne att se lite av "Never say never 3D" ;p thihi.

Tack för idag smulis, underbar supervän är vad du är! Love u <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack själv vännen!

2011-07-19 @ 10:34:16
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback