Gårdagen

Tja.

Igår var ju som sagt jag och Anna ner på Sommarkväll. Hon bjöd också bjuder jag igen nästa onsdag :) Vi käka hemma hos mig först, och drack utav bara helvete. Sen tog vi taxi ner till Söderhielmska och drack en cider med Johanna och några till. Efter kl 21 nångång körde E-type igång så vi stod där och sjöng med i hans gamla låtar. Efter det gick på på HeartBreak och i början var det inte mycket folk så vi satt mest och pratade och drack. 

När klockan var runt 01.00 så sjöng E-type inne på Heartan och jäääääävlar vad folk det var. Jag och Anna stod givetvis längst fram, haha det var askul. Han höll på i typ 40 minuter och på slutet böjde han sig ner och gav mig och Anna en varsin kram och puss, sen innan han gick därifrån gav han mig high five ;b skills, hahahahaha. Men han verkade ju vara en trevlig prick i alla fall. Efter det käkade vi och sen satt vi och väntade på bussen som aldrig kom, haha. Så fick bli taxi hem igen. Jag var väl hemma runt kl 3 och så gick jag upp kl 6, pigg? Noooo! Men det har gått bra att jobba ändå :) Eva gick hem kl 15.00 idag och det var rätt lugnt på jouren så jag passade på att städa extra noga och fylla på med nålar osv. 

Nu sitter jag och studerar svinstian som jag och Anna lyckades skapa på ett par timmar igår. Jag ska väl ta itu med det bara jag ätit lite mat. Vet dock inte vad jag ska äta - som vanligt. 

Bilder från igår



Blev lite sämre bilder inne på HeartBreak ;b haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback