Snart hemfärd

Hejsan.

Ja om ett par timmar lämnar jag Hofors för att åka hem till Gävle igen. Hatar att åka härifrån, det är ju såå mysigt. Men jag måste hem för jag har massa ärenden att fixa i morgon, plus att jag ska vara med min bästa vän Pandy. Resten av veckan har jag också en hel del att göra, bland annat att jobba på tisdag, ha tvättstuga nån dag och städa. På onsdag ska jag träffa Johanna också, längesen nu :/

At the time sitter jag och dricker kaffe, mums. Mormor håller på och gör lasagne :) Kl 17.02 går tåget mot Gävle. När vi kommer hem ska vi packa upp, jag ska ta en dusch sen ska vi nog bara slappa. Kolla på Prison Break of course. Givet liksom ;p

              Världens bästa människor, bilden är från i somras då morfar fyllde 70 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback