Skönt med heelg

Hejsan.

Just nu sitter jag och är rätt irriterad på Gävles Stadsbussar, hata! Skulle egentligen suttit på tåget till mormor och morfar nu men bussen ner till stan kom aldrig, man undrar ju varför? Alla feta busschafförer sitter väl och fikar .. Det var bara att gå in igen (tur att hållplatsen är precis utanför) och kolla nya tider. Så nu får jag ta tåget som går 14.20 i stället .. Great :/ Hjördis blev i alla fall glad över att komma in igen, hon är inget fan av att sitta i buren. Vilken man i och för sig kan förstå :b Just nu sitter hon på bordet och tittar ut och ser saker jag inte ser, haha.

Ska kolla på Prison Break nu tills det är dags att gå ut till bussen för ett nytt försök. Skriver igen då jag är framme i Hofors :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback