Monday yay yay yay ..

Hej.

I morse gick jag upp ca 05.45, stendöd. Jag och syrran somnade inte förrens kl tolv i natt så :/ Men men, då jag kom till jobbet gick jag och hämtade ut kläder för veckan, bytte om och kilade upp. Fick en kram av Bibban som sa att det var så kul att jag var där igen :) Sen träffade jag resten av gänget som också "välkomnade tillbaka mig". Gobitar! Jag hade provtagningen mellan 07.30-10.00. När klockan var 08.30 så var det så mycket folk så jag fick kalla på förstärkning, sen fixade jag resten själv. Hade totalt 31 patienter idag (!)

Vid 10 var det fika, en macka med ost och kaffe. Sen städade jag inne på provtagningen och fyllde på med rör osv. Efter det hade jag provinlämningen med Ella :) Dagen gick snabbt, hade riktigt kul. Syrran kom och åt lunch med mig också, hon har ju praktik på sjukhuset. Jag slutade klockan 16 och då gick jag till gymmet, bytte om och gymmade i 45 minuter. Körde lite vääl mycket ben för när jag skulle gå hem var jag alldeles skakis, hahaha. Väl hemma hos syrran så duschade jag och åt mat sen somnade jag på soffan i 1½ timme :s Inte helt okej .. Men men, är man trött så är man?

Känner mig dock rätt pigg nu :/ Inte bra. Eftersom jag borde sova typ nu? Aja, kommer nog somna snart igen :)

NÅN av mina jobbarkompisar satte denna fina lapp på min rygg idag, vet vem och jag tackade henne för det tappra försöket att hjälpa mig få en kille ;p hahaha jävla puckon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback