Kom hem ..

.. för en stund sen efter att ha spenderat natten hemma hos Anna och Fredrik :)

Igår gick ju jag och Anna på bio och såg "Burlesque" med Cher och Christina Aguilera. Jag tycker att den var asbra, jättecool musik och bra handling. Den hade fått urdålig kritik i Aftonbladet, men när är kritiker nöjda egentligen? Aldrig. Filmen var hur bra som helst och jag rekomenderar alla som gillar musikfilmer att se den :)

Efter bion så åkte vi hem till mig, hämtade sprit och vin sen åkte vi hem till Anna, blev en liten oplanerad fest. Vi korkade upp och lyssnade på massa musik. Dansade som bara vi kan dansa och som ingen annan nånsin får se, hahaha! Så vi groggade, drack vin och sen blev det tequila vid 2-3 snåret, haha! Somnade runt 4 och åkte hem med 11.32-bussen. När jag kom innanför dörren väntade en söt liten katt på mig som blev megaglad att jag var hemma. Gofisan! Hon fick mat och nu sover hon som en stock. Själv har jag nyligen ätit lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback