Just nu är jag i Hofors

Hejhej.

Nu sitter jag ääntligen i soffan hemma hos världens bästa mormor och morfar. Det är så jävla skönt att få vara här, lugnt och skönt :) Så mysigt och hemtrevligt. Mormor har nyss kollar på Glamour, morfar vilar, Hjördis sover på soffan och jag sitter här framför datorn. Ska alldeles strax kolla på tv med Mormor, just nu är det Dr Phil, inte askul. Fast dom har ju miljoner kanaler så vi ska byta så fort jag bloggat klart :)

När vi kom hit så hämtade morfar oss på stationen, sen åkte vi ner på Bruket som det heter här i Hofors. Det är "stan" eller "byn", haha. Jag fick pengar av morfar att köpa ny kattsand till Hjördan. Tvättade rent hennes kattlåda idag och spritade den innan vi åkte, rent och fitn ska hon ha, till och med i kattlådan. Haha :) När jag hade köpt det och morfar hade handlat så åkte vi hem. Då hade mormor lagat min favoritmat, stuvade makaroner och stekt fläsk - muuuuuuuuuuums! Hjördis smög omkring och kollade läget sen började hon leka och gjorde det i säkert 2 timmar, så inte undra på att hon är trött. Är så glad att hon är lättanpassad, hon leker, går på lådan, äter mat - var hon än är :) duktig bebis.

Funderar på att ladda ner första säsongen av "Glee", det verkar rätt kul :) Nån som sett det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback