Idag har jag ...

...

ätit lunch på stan med Anna. Sen gick vi till Drottning Salongen (se Facebook) och fixade mitt hår som ni märkt. Jag är så sjukt nöjd :) Hihi, var ju superorolig att jag skulle ångra mig men det har blev så sjukt bra! Tror inte ens att jag vill bli blond mer? Men det låter jag vara osagt, haha. Fast som det ser ut nu så kommer jag behålla den här färgen ett braaa tag! Min frissa Ida är bäst helt enkelt :) Hon lyckas varje gång. Ni borde gå dit!

Efter frissan åkte jag hem till mig och Anna till sig. Jag tog hand om disken, plockade ihop, dammsög och skurade golven :) Sen runt 19.30 kom Anna och hennes pappa och hämtade mig så åkte vi hem till henne. Vi åt mat, pratade sen blev det lite spelande tills jag åkte hem 23.02 :)

Nu ligger jag i sängen och kollar på "Glee" som är så jävla bra alltså :D Snart är det sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback