Helg!

Hejsans.

Nu är jag äääntligen hemma :) Kom med tåget kl 19.00, tog bussen pp till mig kl 19.20 och sen dess har jag packat upp och bokat tvättstuga. Snart ska jag ta tag i disken som jag lämnade (!) sen duscha och ta kvällsfika :) Saknar syrran already men får träffa både henne och minibeby nästa vecka!

Sverigelotteriet ringde mig nyss
och sa att min gamla Bingolott hade blivit "utvald" och mitt födelsedata kommer att dras 4 ggr under marsmånad. Man kan vinna mellan 500 kr upp till 350.000, om man betalade 149 kr för 1 månad utan bindningstid. Så jag slog till ja, haha. Fick dessutom 2 Sverigelotter på köpet (inte för att man nånsin brukar vinna på dom men men) sen så skulle 40 kr av de 149 kr gå till en valfri förening, så då tog jag Cancer -och allergiförbundet :) Så ... Ja, vi får se om det blir nån vinst :b very doubtful though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback