Fet-tisdag, haha

Hejs.

Nej, det är inte semledagen idag? Men det skiter man väl i.

På jobbet så gick det bra som vanligt, hade 30 patienter då jag gick kl 10 och Magda fick ta över. Jag och Gun-Britt skulle på möte. Vi ska börja med ett nytt lönesystem, PAW ska bort och det nya kommer hela Personic P (Självservice). Själva mötet, som var lite över 1 timme, gav oss ingenting. Två personer som var inhyrda av Manpower visste ungefär lika mycket som oss, väldigt givande - not. Det där kommer man nog lära sig allt eftersom :)

Efter mötet var det Provinlämningen som gällde och runt 11 kom syrran och joinade oss. När klockan blev tolv var vi ett gäng som gick på lunch, syrran hängde med hon också. Sen satt vi och drack kaffe och pratade. Rusningen började som vanligt vid kl 13 sen så flöt resten av jobbdagen på. Jag slutade kl 16, då mötte jag syrran i entrén sen åkte vi hem till henne, satte i bilbarnstolen och pyste till Njutis för att hämta hem Ella! :D Så fort hon såg mig skrek hon "Bottee", det betyder moster också skrattade hon. Gissa om man blev glad, hihi. Efter vi hämtat henne handlade vi på Maxi, sen handlade jag semla på Dackås. Väl hemma blev det mat sen kom syrran pojkvän över och fikade med oss.

Nyligen så duschade jag Lillfisan och nu får hon välling. Det har varit så mysigt att få rå om henne ett par timmar, guld värt. Hon myste jättemycket med mig nyss, la huvudet mot mitt bröst och satt så jättelänge <3

Nu ska jag umgås med syrran och om ca 2 timmar är det sovdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback