Trassel & sparande

Tjingen.

Denna dag har varit sååå seg. Jag och Anna somnade kl 5 i morse, vi spelade Sims 3 och då går det ju liksom inte att somna i normal tid. Hjördis var vaken med oss hela tiden konstigt nog så hon har sovit hela dagen, nästan varit okontaktbar. Hahaha!

Jag var dock tvungen att gå upp kl 8.40 för strax efter kom Mamma och Rolfie hit :) Vi drack kaffe och grejade med lite papper. Sen klippte jag håret på Rolf också :) Minns inte riktigt var klockan var då dom åkte, kanske runt 10? Då satte jag mig vid datorn lite, försökte väcka Anna men utan resultat. Så då åt jag frulle och tog en dusch, sen kollade jag på avsnitt 12 på säsong 2 av Glee :) Fett bra! Runt 12 fick jag liv i Anna, efter att Lindah varit här och hämtat Maggans bur. Jag vred på högsta volym på högtalarna och körde igång Spotify, hahaha! Sen hoppade jag i sängen tills hon var riktigt vaken.

Ah, sen dess så har vi typ baar sölat. Anna tog också en dusch, sen kollade vi på "Trassel" - fy fan vilken rolig film! Vi höll på att dö av skratt :'D För ca 1 timme sen cyklade Anna hem till sig. Ska ringa henne snart för vi har en plan på g, en grej vi vill megamycket och som jag hoppas kommer gå! :D

Btw, jag har börjat spara nu också. Mamma är mitt sparkonto så jag gav henne pengar då hon kom idag. Alltid en början :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback