Toppenhelg!

Hejsans.

I fredags fick jag besök, vi gjorde inge speciellt då.

Sen igår så började vi dagen med frulle, fix osv. Sen gick vi ner på stan, shoppade (inte jag eftersom jag är broke, haha) men jag hängde med och kikade iaf, efter det blev jag bjuden på fika Lite mera shopping och solning. Då det var klart blev jag bjuden på förrätt och varmrätt på Tennstopet - förjävla gott! + en fördrink också, yummi. Mätta och belåtna gick vi till SF också blev jag bjuden på "Sanctum 3D" :) Grym film! Första gången jag fick se 3D också, najs najs!

Här kommer lite bilder :) 

                                                                       Ser ni lövet i koppen? :)


Min kärleksmums och kaffe :)

Fördrink "Dagens äpple"

Förrätt, grillade vitlöksbröd och tzatziki :)

Varmrätten :)

Sanctum 3D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback