Sovmorgon, hihi

Tjingling.

Idag sov jag till kl 8, sååå skönt! Världens sovmorgon om man jämnför med då jag går upp 05.30 då jag jobbar. Och när man är ledig annars och kan sova till 9 tycker man att det är astidigt, haha. Aja skitsamma, vaken och pigg är jag :)

Igår duschade jag och peelade mig innan jag skulle sova, då kan jag hoppa in i solariet på dirr då jag kommer till Hudiksvall. 3:e dagen i rad nu, vill få tillbaka min bränna. Nu för tiden matchar man ju snön bra :/ usch!

Men först på schemat står frissan! :) Jag har fått tid klockan 9.45, Ida ska lägga i samma färg igen. Det mesta har runnit ut så nu är jag typ ljusbrun. Men det är bara för att jag var såååå ljus innan, så vit man bara kan bli, haha. Måste säga att jag inte saknar det blonda ett dugg.

Nu ska jag dra till bussen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback