Söndag

Hej.

Tänk vad snabbt helgen kan gå då man inte har nånting att göra .. Haha! Igår skulle jag städat men tappade liksom suget för jag var så trött. Så ja, det får helt enkelt bli idag i stället. Man lär ju göra sig sysselsatt på söndagarna också, thihi.

Igår kollade jag på en film som jag inte sätt på flera år, "Jalla Jalla". Hahaha, den är så jävla rolig! Sen låg jag och lyssnade på massa gamla låtar från Melodifestivalen 2007, gud vad minnen som kommer upp. Både bra och mindre bra .. Usch jag gillar inte att tiden går framåt, vill hellre leva i det förflutna. Det var roligare förr :b Nu för tiden händer ju ingenting känns det som.

Nej, nu ska jag dra igång hööööög musik (har jag sagt att mina grannar förmodligen hatar mig? ;p) och tagga inför superstädning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback