Kass natt

Godmorgon .. eller inte.

Har sovit så jävla dåligt i natt. Har dels ett nyckelben som jag haft problem med för typ 7 år sen som börjat göra ont igen, sen så fick Hjördis rus kl tolv i natt. Hon kutade fram och tillbaka i kanske 40 minuter .. Och jag var ju trött som ett as så jag orkade inte springa upp och jaga henne precis. Men till slut rusade hon upp i sängen och då tog jag tag i henne och kliade henne i nacken så hon lugnade sig. Efter ca 5-10 minuter så kröp hon bredvid mig och somnade. Men det var svårare för mig att somna .. Och vid tolv-tiden sov jag säkert som djupast så min sömnrytm blev ju helt fucked up. Hatar att bli väckt :(

Så nu sitter jag här med rödsprängda ögon och en lam kropp. Hoppas kaffet gör sitt! Idag får jag dessutom ääntligen åka hem - skönt!

Nu ska jag betala räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback