Just nu ..

.. så avnjuter jag en good frukost bestående av havregrynsgröt (ofc) med mjölk, fattar inte hur folk kan ha sylt eller äppelmos? Anyway, dessutom en kopp kaffe och ett glas juice. Behöver piggas upp för i natt har jag inte sovit mycket inte :( Först låg jag och snurrade mellan 23.30-02.00 .. Sen dess kollade jag på klockan varje timme :| så jag är halvdöd idag.

Ska strax iväg och jobba 7-16, det ska bli spännande och höra vad kollegorna tycker om håret! :D (är ju och jobbar i Hudik för den som missat det) Efter jobbet ska jag fan ta en powernap. Det är givet att jag somnar efter jobbet så då får jag i alla fall lite sömn om jag inte skulle kunna sova i natt.

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback