Hemma-dag

Hejhej.

I morse vaknade en tokhes syster och en superledsen Ella kl 05.45 då jag satt och åt min frukost och gjort mig redo för jobb. Men eftersom båda var så pass sjuka/hängiga så valde jag att stanna hemma. Ella har varit lite upp och ner idag, något är inte som det ska liksom. Funderar om det är tänderna som spökar för ooj vad många gånger hon gjort nummer 2 dagar. Lillstumpan!

Så idag har vi alltså bara tagit det lugnt. I eftermiddags åkte vi till Saltvik och hälsade på syrrans boyfriend och hans dotter. Jag var nyfiken på huset så jag följde med :) Superfint! Fick dessutom superbra högtalare och en liten baslåda till min dator. Jag hatar låg musik, vill alltid spela hög musik då jag lyssnar - även om surgrannar alltid klagar men det skiter jag fullständigt i :) Så nu har jag så att jag kan spela, great!! :D Tack så jävla mycket!

Nu är vi hemma igen, kom hem för ett tag sen. Lillan sover och syrran ska äta kvällsfika, själv vet jag inte vad jag ska göra. Är på ganska dåligt humör faktiskt :S Inte för att jag vet varför men .. I morgon är det jobb och hemfärd som gäller :) Najs najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback