Baaaaaaaaaaaaaakis

Hej.

Blir ett kort inlägg.

Igår åkte jag till Ockelbo, myste med Mamma, Rolf och Sessan. Strax före kl 17 skjutsade Rolf mig till Annelie. Vi öppnade mitt jordgubbsvin och drack ur den medans vi satt och pratade en massa :) Sen vid kl 18 gick vi över till Saana som fyllde 25, det var en massa folk redan då vi kom. Hade jättekul där hemma och vid 21.30 kom en buss och hämtade oss så åkte vi in till Gävle och gick på HeartBreak, uppskrivna på listan var det bara att kliva in sen satte vi oss vid vårat reserverade bord.

Kvällen blev awesome! Även om jag inte minns mer än att jag vinkade till Annelie, Thomas och Karin vid porten då dom skjtsat hem mig, dessutom tappade jag min hamburgare i portdörren .. Haha!

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback