Ny vecka!

God morgon!

Ligger just nu i sängen och blev väckt av att Rolf hade upp Sessan i sängen, blöt dessutom och sen kastade han snö på mig. Haha underbart ..

Igår var jag och gymmade på förmiddagen. Hade som mål att träna 3 dagar den veckan, men blev 4 så det är ju bra :) Sen solade jag. På eftermiddagen så gick jag till älsklingen och hade det bäst, kanske för han är bäst! På kvällen gick jag till Matilda och myste framför en Beck-film, eller ja, vi satt med telefonerna och hade Beck på i bakgrunden.

Idag har jag lagom mycket som jag ska göra. Klockan 10 ska jag träffa en tjej på Kommunal eftersom jag ska gå med i Facket. Sen ska jag till banken en snabbis, handla åt Mamma medan hon julstädar, träna och sola :)

Snö i Ockelbo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback