Våran fredag

Hejhej.

Igår kom vi hem till huset i Saltvik runt 16, då satte jag mig och gjorde läxan med syrran. Social Omsorg alltså, fick alla rätt, woho! Sen typ gjorde hon i ordning sallad osv. Efter en stund började Peter grilla också åt vi, sååå jävla gott :) Sen spenderade vi kvällen med att spela kort, först 500 - jag vann ;p Sen plump, då kom ja 2:a också sen spela vi bingo med pengar. Det hann vi inte klart med så det ska vi fortsätta med idag, haha. Askul! Och mitt upp i allt kom Ida (ena katten) in med en liten mus, i och för sig typ 4:e gången under dagen, men då på kvällen skulle jag fånga den. Hahaha! Blev värsta musjakten för mig och Peter, han med salladsnypan och jag med sopkvasten! Jag höll på att skratta ihjäl mig :'D Sen lyckades han fånga den i en skål också ville jag prova att mata den med ost, då hoppa den ut på köksbordet, fy fan vad jag och Jonna skrek! HAHAHAHA. Och då den väl var fångad skulle vi sätta ut den på baksidan så den fick sticka iväg och jag fick panik och vågade inte så då fick syrran göra det, hon som är livrädd för möss, hahaha det var ås jävla kul! 

Här är den lilla skogsmusen, såå söt :D Ligger i en bunke, haha. Jag tyckte Orvar var ett passande namn ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback