Välkommen sol!

Hejsan.

Sitter (tyvärr) och äter frukost NU .. Sent :( Hatar att vakna sent. Nåväl, bara att tugga i sig. Sen har jag inte bestämt vilken tid jag ska gymma. Antingen 11.30 eller typ 13.30 eller nått. Vi få se :) Har ju gymmat varje dag sen i fredags, på tisdagen och onsdagen powerwalkade jag ju. Blir bra det här ;) Så snyggt då muskler börjar komma fram. Efterlängtat! Aldrig mer äckliga sambokilon. Snacka om att man tar varann för givet då man tror att det är okej att bli fet bara för att man bor och är tillsammans, haha .. Och jag som inte har har pojkvän bör ju verkligen inte ha några sambokilon så ;b 

Jävligt najs att solen kikat fram också. Undra om det går att spela minigolf än?! I så fall är det något jag vill göra ikväll med bästis, hihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback