v.31

God morgon!

Jahapp, då är det Augusti! Jisses vad tiden går snabbbbbt .. För mig så är typ sommaren slut då det är Augusti ;/ Men det kanske brukar vara rätt varmt då? Har i alla fall 2 veckor kvar att jobba sen börjar mina studier, plus jobb givetvis. Så det känns bra :) Har inte bestämt mig var jag vill flytta än heller - kanske lika bra att bo kvar ett tag till tills man vet? Känns fett drygt att flytta på vintern, eller? Haha .. Äääh vi får se helt enkelt.

Idag så har jag börjat med mina piller (Adipokill) som nån kommenterade och frågade om. I början ska man ta 1-2 st, 2 gånger dagligen för att utvärdera hur mycket kroppen klarar av. Jag tänkte äta så till på Söndag, därefter ska man öka upp till 3 st (om man pallar alltså). Så jag tar 2 på morgonen sen ska man ta 2 på eftermiddagen, alltid på tom mage. Sen måste man ta en paus på 2 veckor innan man börjar igen. Dom innehåller BioPerine som ökar upptaget av de aktivit fettförbrännande ämnena. Dessutom är "Adipokill";

- aptithämmande
- vätskedrivande
- energigivande
- bränner underhudsfettet

Bra va? ;p Jag tror väl inte heelt på det här men det kan ju knappast göra saken värre. Och nu då jag ändå köpt det vore det dumt att inte göra slut på det :) Justja, ska dessutom köpa gymkort på Friskis idag. Så efter jobbet blir det hårdträning med Ella - naaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback