Towe Hamberg - den eviga singeln

Hejs.

Dagen började bra, pigg och glad på jobbet. Fullt upp med patienter så tiden gick snabbt utav bara helvete. När det var lunch åt jag min pasta och korvstroganoff sen gick jag på stan och hämtade ut mina nya linser. Tillbaka på jobbet fick jag ett inte så jätteroligt besked, i meddelande på Facebook (jaja). Man kan väl säga så mycket som att jag har sån jävla otur i kärlek så det är skrattretande. Han ska flytta, det är over liksom. Inte för att det hann börja precis, men ändå. Så jävla annoying! Fast hoppas han får ett kul liv där och bla bla, kan ju låtsas vara glad i alla fall. Ja, så dom sista timmarna på jobbet blev mer eller mindre ett helvete. Visste inte om ja skulle skratta eller gråta så jag gjorde inget av dom utan höll mig neutral och känslokall, typ.

Efter jobbet cyklade jag hem, tog en dusch och snyggade till mig sen drog jag och Anna till Boulongern och spelade minigolf. Det gick bättre än nånsin så vi kom på att jag måste ha tur i spel och otur i kärlek. Det sistnämnda visste jag dock sen länge. Okejokej, jag har bara varit singel i 11 månader men jag hatar att vara singel så det är så jäävla lång tid för mig. Jag är bra på att hitta killar, gå på allt gulligt snack, hoppa i säng sen är dom borta lika snabbt som dom kom fram. Snacka om att man är naiv - KANSKE DAGS ATT VAKNA TOWE?



Well, there are more fishes in the sea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback