Snart så ..

Hejsan.

Mina blogginlägg blir rätt likadana nu för tiden då man lever efter rutiner. Hade asmycket att göra på jobbet. Mellan 8.15-11.00 hade vi 18 patienter. Låter kanske inte så mycket men varje patient tar en stund då många är diabetiker och tar 100 prover ungefär + en massa EKG och blodtryck. Dessutom är vi ju bara 2 stycken på LAB så, men vi är duktiga och jobbar bra med varann. Efter jobbet gick jag till Annas nagelfixare där hon och Ella var, när hon var klar gick vi 3 till gymmet och tränade ca 1 timme. Gick superbra! Jag sprang en liten sväng på löpbandet också, måste få tillbaka min kondis, haha! Jordens snyggaste kille var där också, möömmmma! 

I morgon är min sista dag på jobbet :( Slutar 11.30. Jag tänkte baka en smulpaj (äpple) ikväll och ta med i morgon och bjuda på. Alla är så underbara! Får fan hälsa på innan jag ska dit och jobba första veckan i September, hihi.

Nu ska ja dra till Willys och handla lite, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback