Lyskväll i Skärgården

Hejsan.

I lördags vaknade vi alla 3 fett sent, halv 12! Peter kutade upp ur sängen medan Jonna kom in till mig och myste under täcket :) Efter syskonsnack så klev vi upp och åt seen frukost. Och efter det hoppade jag in i duschen. Vi packade alla väskor sen for vi iväg med nybilen. Jag fick köra efter en grusväg och det gick fan asbra ;b Absolut att jag ska ta automatkörkort, sen får alla andra bitterfittor säga vad dom vill. Framme vid bryggan så var Peters pappa där och hämtade oss med båten så åkte vi över till deras stuga. Åååh så fin den var, jävlar i min låda! Där på bryggan väntade Peters mamma. Ah sen så packade vi upp, åt lite lunch och så.

Efter det tog jag, syrran och Peter båten ut på havet så jag och Jonna fick fiska med kastspö. Jag fick en lite gädda efter mycket om och men. Sen gav vi upp så då åkte vi bara båt :) Hur mysigt som helst. Peter drog på fullt ös så jag och syrran blev asblöta, hahaha vi höll på att dö av skratt. Stannade vid ett par klippor och kikade lite också :) På kvällen åt vi wook och drack vin m.m. Runt 21 kanske tog vi storbåten ut på havet och kollade på lyskvällen. Jag och Peters pappa satt ute vid nosen och lapa frisk kall luft, så jävla härligt. Men sen satte jag mig i båten och drack rödvin med Peters mamma, haha. Var jävligt fint med alla marshaller som lyste runt hela skärgården, vi hade tänt 24 st + 1 storbrasa och 2 mindre. Väl hemma igen spelade vi Bingo med pengar och där satt vi till halv ett eller nå. Peter vann storpotten som kom upp i 296 kr (i mynt) haha. 

Idag har vi inte gjort så mycket. Drack kaffe med hans föräldrar i morse innan vi åkte hemmåt. Väl hemma åt vi och duschade sen låg vi 3 i sängen och kollade på massa film. Först Justin Bieber-filmen, eftersom jag tvingade dom, Peter somnade emellanåt men syrran såg hela och tror hon fick en annan uppfattning om denna underbara människa. Sen kollade vi på Drömkåken och skrattade ihjäl oss :'D Sist så blev det Limitless, den hann vi inte se klart men den verkade asbra! Då var det syrrans tur att somna ;b haha gobit. 

Tog 21.23-tåget hem och nu sitter jag här hemma. Musiken är igång, högre än vanligt för att överrösta en mycket dryg Hjördis som återigen löper och därmed skriker som jag vet inte vad .. Ska strax sätta igång och plugga jävlar i mig! :) Bilder kommer i ett annat inlägg.

Tack min älskade underbara syster för en toppenhelg! Såå skönt att få lite "syster-tid" med dig, som förr - guld värt! Och det var superroligt att umgås med Peter, den bästa för min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback