Loerdag

Tjenis jättepenis!

Nyligen klev jag upp rätt yrvaket, väntar på att kaffet ska bli klart så är man på g igen liksom. 

Idag har jag en del att pyssla med. Ska fortsätta städa eftersom jag bara hann plocka ihop, diska och dammsuga igår. Måste dammtorka och skura golven också :) Egentligen helt onödigt eftersom vi kommer att ha dragit till det nå så jävligt tills i morgon i alla fall, hahaha! Men det skulle aldrig falla mig in att bjuda hem folk om lägenheten är ostädad. Anyway, Anna kommer hit rätt tidigt så ska vi snygga till oss tillsammans. Sen är det liksom drop in ;b Så många man får plats med i en etta, men finns det hjärterum .. ;) Kommer bli en grym kväll! 

Kaffe i favoritkoppis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback