Jobb & spinning

Hejs.

Aaas usual sitter jag med mitt älskade kaffe och min gröt. Är så jäävla trött idag :( La mig i sängen typ halv åtta igårkväll och kollade på film men somnade inte förrens efter kl 23 .. 

Idag får vi se hur eftermiddagen blir. Jag ska egentligen till KOMVUX kl 16.00 och få lite information angående Matte B som jag ska börja läsa nästa vecka. Men har jag fattat pappret rätt så kan man hämta samma information på deras hemsida. Så jag ska ringa dit när dom öppnar och höra :) Om jag slipper gå dit så ska jag och Ella på ett spinningpass kl 16.30, men om jag måste dit så gymmar vi så fort jag är klar. Blir träning hur som helst och det är huvudsaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback