Hudiksvall

God morgon.

I natt vettefan när jag somnade .. La mig kl 1 men efter att ha legat och vridit mig 2 timmar gick jag upp och diskade och småstädade innan jag till slut la mig igen. Och precis då det är dags att somna in börjar katten leka .. Ja. Jag var rätt irriterad kan man väl säga.

Skitsamma, nu har jag nyss duschat och ska kleta på lite smink och packa vidare. Idag åker jag nämligen till Hudik, med blandade känslor lär jag ju säga. Har inte varit där sen i början på juni och det var under tiden jag jobbade på det sjukaste sättet ever. Och jag hatar ju Hudik i sig .. Men jag FÅR TRÄFFA OCH UMGÅS MED MIN UNDERBARA SYSTER! Och det väger över, underbara hon! Vi ska ha det sååå mysigt :) Givetvis tar jag med mig datorn och bloggar därifrån, thihi.

Visst är jag söt i min Pippi-tröja? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback