Full rulle

Hejsan.

Jävlar vad den här dagen har gått snabbt! Började i morse med storstädning, då hyr vi in ett företag som kommer och tvättar golv, väggar, tak, lampor och fria ytor. Så spritar man av resten själv sen :) Men det hade blivit nå fel i beställningen så det kom 2 killar som trodde dom skulle skura golvet typ, hahaha! Det löste sig och LAB blev rent och fint i alla fall. Jag och Eva fick ta hand om de patienter som kom i andra rum, gick det med. På lunchen åt jag med Maria och Hanna, 2 jobbarkompisar. Vi satt ute i solen och pratade, mysigt :) Efter lunch grejade jag och Eva vidare inne med lite plock på LAB. Kom väl nån jourpatient då och då. Sen assisterade jag jourläkaren med en liten operation, ett födelsemärke, det gick bra :) Kom väl från jobbet 17.10.

Väl hemma bytte jag om till träningskläder och tog en powerwalk i värmen, blev 50 minuter. Ella som ja skulle gymma med blev sjukis och det var ju ändå så himla fint väder så då tog ja som sagt en prommis i stället. Sen blev det en dusch och nyligen åt jag mat :) Känner mig rätt nöjd med dagen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback