Fick en chock

Hejsan.

Idag har det varit rätt rörigt på jobbet. Patienter stormar in fast dom inte bokat tid osv .. Men allt gick till slut tack vare att vi alla jobbar så bra ihop :) Jag vill inte att fredag ska vara min sista dag! Jag har fått en vecka i September också, så den tackar man ju för, hihi.

Efter jobbet kilade jag ner till Friskis och som vanligt stod en söt Ella och väntade på mig :) Vi gick ner i källaren och där var det rätt många som lik som oss, väntade på att spinning/bas skulle börja. Det blev 50 gaaalet svettiga minuter och det sög rätt bra i ben och armar. Men jävlar vad nöjda vi var efteråt :) Så nu har man provat på det med, blir absolut flera gånger. I morgon och på torsdag blir det dock gym igen! 

Justja, började blöda näsblod idag igen. Rätt mycket :/ Men jag har ringt min Hälsocentral och fått tid i September, blir bra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback