Söndagsväder

Tja.

Ja idag är det väl ett typiskt söndagsväder? Fast jag tycker det kan vara rätt skönt då det är mulet. Då kan man ligga inne och mysa, hihi. All byyyyyyyyy myself ... Nåväl, ska snart dra till äckliga Söderhamn med Anna. Hon ska övningsköra upp dit så henne superpappa Mats är också med. Gobitarna :) Fast det är inte anledningen till att vi åker dit, vi ska lämna Barker hos Annas pojkväns kusin. Han måste bo där då jag och ANNA ÅKER TILL MADRID I MORGON och Fredrik jobbar i Stockholm så. Men där får han det bra, Muffe är så snäll så :) 

Ikväll kl 19 ska jag ha tvättstugan, måste tvätta lite sånt jag vill ha med. Men som vanligt vet jag inte vad jag ska packa ner för kläder. Har frågat min kompis Andrea som bor där nere vad det är för väder, så vi får se vad hon svarar. Skönt att man kan skippa Fjällröven (;p) i alla fall. Skinnjackan åker fram nu! Åh jag är så till mig, jag vill åka nu nu nu! Slippa cp-Sverige ett tag.

Bästa vänner för all framtid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback