Madrid dag 5 - sista dagen

Som jag skrev igår så somnade vi sjukt sent på torsdagen så att gå upp kl 05.30 tog emot. Tror till och med klockan blev 06.00. Jag tog en dusch så jag vaknade sen drog jag på mig kläder och kepsen. Sen fick jag upp Anna som gjorde sig klar.

Sen skulle vi försöka få ner allt i resväskan - men det gick inte? Fan vad fullt det var, ändå så hade jag allt jag köpt in mitt handbagage så vi fattade liksom inte vad det var för fel. Den gick halv ihop efter en stund och det fick duga för vi hade bråttom. Traskade iväg till tunnelbanan och åkte till flygplatsen. Tog ca 40 minuter sammanlagt med alla stopp och kostade mycket mindre än taxi :) Väl på flygplatsen lämnade vi grejerna i lådor, var även tvugna att ta av oss skorna - tööööööööntigt. Sen åt vi frukost och gick till gaten. Anna satte sig på golvet och jag la mig ner, höll på att somna. Flyget hem blev också försenat. Till slut satt vi på planet och Anna somnade på dirr :) Jag spelade kort med mig själv, sov 1½ timme och glodde ut genom fönstret :b Justja, det fanns en gubbe som satt bredvid Anna på andra sidan som var så jävla grinig. Han blängde på oss hela tiden för att vi skrattade och skämtade om att vi skulle störta :'D Råkade sen få reda på att han heter BORIS :'D :'D Sur-Boris ;)



Vi landade typ kl 15 eller något. Då köpte vi tågbiljetter sen käkade vi mat, ruskigt hungriga! Kl 15.57 gick tåget till Gävle och kl 17.38 var vi framme. Då tog vi en taxi upp till Anna, packade ur mina saker, la över alla kort på hennes dator så jag kunde ta minneskorten sen. Efter det så åkte jag hem till Hjördan som blev öööverlycklig :D Sen packade jag upp, duschade och åkte till Mamma :) <3

Vill tacka dig Anna för en helt oförglömlig resan. Jag kommer bära med mig detta hela mitt liv och jag är glad att jag fick uppleva världens bästa konsert med dig. ÄLSKAR DIG MIN BÄSTA VÄN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback