Madrid dag 3

Dag nummer 3 så vaknade vi rätt sent, halv 11 tror jag den blev. Vi var så sjukt trötta och hade ont i fötterna sen konserten så då fick vi sova lite längre, hihi. Väl uppe så tog jag en dusch, sen drog vi ut och letade efter nånstans att äta. Hittade en resturang som heter VIPS, jesus så god mat! Rätt billigt också, varsin huvudrätt och så delade vi på en efterrätt. Blev 250 kr :) Plus vatten till mig och cola till Anna.


När vi ätit klart gick vi på stan. Kilade in på H&M och hittade hur mycket som helst faktiskt :) Det var 4 våningar, riktigt stora ytor också. Liite bättre än här! Efter att vi handlat där gick vi runt i diverse affärer innan vi gick till Starbucks igen för min dagliga Caffé Americano ;) I en affär köpte jag en grymt snygg LV-kuverväska/plånbok. Såg även en asgullig hund med keps då vi var på stan, haha!
fortsättning följer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback