Madrid dag 2 - Justin Bieber!!

Första natten i Madrid var avklarad och vi gick upp kl 08.30, lite senare än vi tänkt oss. Lyckades hitta til Metron och tog oss till Tribunal där Andrea mötte upp oss. Hon var dock tvungen att dra iväg en sväng för att lämna in sin Ipod så vi väntade ute i det fina vädret. Efter ett tag kom hon, då åkte vi till FNAC och hon hjälpte oss att fixa biljetter till Justin Bieber :) Blev dyrare och det fanns bara ståplatser kvar - men det var det värt! Fan vad glada vi var då vi hade biljetterna i våra händer, TACK FÖR HJÄLPEN ANDREA! Hon räddade verkligen resan :) Efter det letade vi på ett fik som serverade mackor. Jag tog en ost/skinkmacka och en kaffe sen gick vi till Madrids finaste park. Älskade den!


Vi satt i parken i ett par timmar, fick till och med solbränna - najs! Det var 27 grader varmt den dagen, det gillas! Efter att vi varit där så tog jag och Anna taxi hem, jag köpte en Starbuckskaffe sen gick vi upp på hotellet och fixade oss innan Justin Bieber :D

Klockan 18.00 började insläppet och vi var där ett tag innan. Och klockan 20.00 började konserten. Då vi stod där inne så strömmade det in folk hela tiden och arenan fylldes ganska snabbt. Det kom in tjejer som grät bara av att få vara där, lite väl kanske? 15 minuter innan det skulle börja drogs en nedtickande klocka igång. Så fort något ljud av musik hördes så skrek alla tjejerna till, haha lite kul :) Sen rätt var det var så började musiken, alla vrålade (vi med) och Justin kliver ut på scenen!!!! Jag rös som fan hela konserten, det var så jävla mäktigt! Svårt att beskriva, sånt måste upplevas annars fattar man inte. Han sjöng asbra låtar och jag sjöng med nästan hela tiden, på slutet höll rösten på att försvinna men jag tog i lite till så gick det till slutet ;b Det var en helt otrolig konsert och han var så jävla jävla asbra alltså. Jesus Christ säger jag bara! När det var över så sa varken jag eller Anna nånting, vi var helt stumm för att vi inte fattade att vi precis hade sett honom. Nu har det börjat sjunka in :) Efteråt så åt vi mat sen drog vi hem till hotellet och pratade om konserten tills vi somnade.
fler bilder finns på Facebook :) fortsättning följer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback