Lyckad kväll

Hejsan.

Jäävlar vad jag har varit bakis idag. Därav inget blogginlägg ..

Igår tog jag först 14.10-tåget till Ockelbo. Där möttes jag upp av Rolf, Morfar, Mormor och Mamma som alla satt i bilen och väntade. Sen bilade vi upp till Hudiksvall och körde in i Saltvik där Jonnas pojkvän bor. Då vi kom dit var hans dotter och föräldrar också där så vi hälsade alla på varandra. Jag gav syrran ett presentkort på Lindex, sen fick hon massa annat fint också. Då vi fick maten var den asgod, åt som bara den! Och sen efterrätt :) Och därimellan blev det vin, rom och cola sen drack vissa whiskey, bläe. I alla fall så skratta vi så vi höll på att dö, det var längesen jag skrattade så mycket. Jag lyckades få till rätt bra skämt också ;) Haha. Åh jisses!

När alla åkt hoppade jag och syrran ner i jacuzzin med en varsin cider. Vi satt och hade syskonsnack och lyssnade på musik medans :) Sen kom Peter och serverade oss goda drinkar, hihi. Det var i alla fall supermysigt! Efter 1 timme (?) så klev vi upp och duschade och fixade till oss. Sen gick vi upp och grogga :) Staffan och hans tjej körde ut oss till stan. Vi gick på Bockarna och man har tur när man känner Dj:n för det blev superbra musik, dansade galet mycket!! :D

Vaknade kl 11 av att Mamma smsade. Trodde mitt huvud skulle sprängas .. Haha. Kl 14.21 tog jag tåget till Gävle. Och sen jag kom hem har jag ätit och vilat. Kollat på Hundtricket, The Stepfather och Grease. Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Nu - BILDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback