Jag och mobiler alltså ..

Tja!
Hemma och klar från jobbet :) Började 7.30 och slutade kl 16.30. Har varit lika kul idag med, dock lite mindre att göra. Men så är det vissa dagar :) 

Jag kanske inte nämnt något om det men min mobil har varit helt cp ett bra tag nu. Jag kan inte ringa eller ta emot samtal om jag inte har handsfree i för då hör jag inte den jag pratar med. Och rätt vad det är hamnar den i flygplansläge och sen står det "Sätt i simkort", hahaha! Och i morse gick den i graven helt, då jag skulle ladda den såg jag att där man ska ansluta laddningssladden så har det gått sönder, Hjördis fel för hon hade ner telefonen i golvet då den låg på laddning igårkväll - dumma!

Men har lånat telefon av Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback