Im back!

Hejsan.
Nu har jag dator igen. Min kära bror tog sig an den en gång till. Han fick dock formatera om den och allt försvann -.- Men så är det .. Hade rätt mycket bilder sparade på USB-minnet men alla mina serier är borta :( Nästa löning ska jag fan köpa en extern hårddisk så jag kan spara allting.

Jag har i alla fall tapetserat klart både hallen och köket. Och kunde jag så skulle jag lägga in bilder, men jag får inte in bilderna i datorn (alltid är det något som ska krångla). Jag har mitt Sony Ericsson-minneskort i mobilen eftersom jag inte fick något med, och bilderna jag tar nu sparas inte på minneskortet och inte i mobilen heller verkar det som :s FATTAR INGENTING ... Ska ringa Nokia i morgon och fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback