7:e månaden

Hejsan!

Ja, nu går man in i 7:e månaden som ... singel! Haha. Fan vad det är tråkigt alltså :/ Bara roligt de första veckorna men sen inser man vad allt börjar sakna mening då man ändå inte får dela det med någon. Typ astrist att laga mat, till sig själv och ingen annan liksom? Jag minns inte ens då jag satt vid bordet och åt, sitter alltid vid datorn. Skulle jag sitta i köket rätt upp och ner och bara äta i all ensamhet skulle jag börja grina, hahaha! Menmen, you can't have it all.

Idag kommer det bli en rolig dag. Kl 14.10 tar jag tåget till Ockelbo. Sen åker jag, Mamma, Rolf, Mormor och Morfar upp till Hudiksvall (åksjuke-armbanden ska med) eftersom min kära syster tar din examen idag :) Så vi ska väl käka, säga grattis och sånt. Sen när la familja åker hemåt stannar jag och super med syrran och co. Haha! Sen blir det krogen :) Känner mig inte supertaggad faktiskt, men det kommer väl? Bättre än att sitta själv i alla fall. Fast det kommer jag ju göra lördag och söndag, eller? Ah, skit samma vare. På måndag drar man härifrån och slipper allt i 5 hääärliga dagar, ska suga i mig all spansk luft och glutta på alla sexiga spanjorer så jag klarar mig ett tag till ;b

Här är arenan vi ska se Justin :D

Palacio de Deportes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback