Lill-lördag

Hejsan.

Idag är det onsdag - går inte veckorna sjuk fort? Det var ju nyss julafton och nu är det snart nyår. Appropå nyår så ska jag fira det i Ockelbo. Först äta finmiddag med Mamma och Rolf, sen ska jag på brakfest hos Annelie och Thomas. Det ska bli sjuukt kul! :D

Alldeles strax ska jag fixa i ordning mig lite och sen dra ner på stan, ska på nå jävla möte på Arbetsförmedlingen. Ett möte jag redan vet allt om så jag fattar inte varför jag ska offra min dyrbara tid till den där skiten? Men det är väl lika bra att man går dit så man slipper de där jävla idioterna ett tag. Inte för att dom hör av sig allt för ofta (tack och lov).

När jag är klar där, det skulle ta ca 1½ timme, då ska jag gå in på Apoteket och köpa avmaskningsmedel till min lilla Hjördis. Sen kila iväg till Konsum och hämta ut 2 filmer som Mamma beställt och ikväll tänkte jag sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback