Hemma-spa

Hej igen.

Nu på eftermiddagen fick jag för mig att skämma bort mig själv lite.

Började med att lägga en ansiktsmask, Visibly Clear's produkt, Neutrogena. Den innehåller lera så det blir alldeles stelt i ansiktet, skönt. Den tar bort smuts, fett ocg går djupt in i porerna. Efter 5 minuter sköljde jag bort den och smörje in ansiktet med Neutrogenas ansiktskräm. Älskar deras produkter!

Sen var det dags för fötterna. Filade dom, klippte naglarna och tog bort gammalt nagellack. Och just nu sitter jag med ett fotbad. I hetvattnet har jag hällt i Gul Såpa (som man vanligtvis skurar golven med, men den är också superbra till fotbad då fötterna blir babylena) plus barnolja. När jag är klar med det ska jag måla nytt nagellack och smörja in fötterna, dessutom ta på mig världens mjukaste strumpor. Det är så härligt att ha fräsha fötter, allt för få tar hand om dom. Tänk vad man sliter egentligen?

En kopp te next!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback