Helg

God morgon!

I morse klev jag upp kl 7 eftersom jag har tvättstugan. Så nu sitter jag och väntar på dom 2 första maskinerna som snart är klara. Sen ska jag köra en kofta i handtvätt och torka allt. Tycker att det är rätt roligt att tvätta, men inte idag. Jag har så fruktansvärt ont då jag sväljer, det går knappt. Ringde rådgivningen igår natt och hon sa att jag skulle ta alvedon och dricka mycket. Men min alvedon tog slut igår morse -.- Men jag ska snart ringa någon Hälsocentral och be om en tid, om jag orkar. Men det lär ju knappast bli bra av sig själv det här .. Mucoangin fungerar icke längre, inget hjälper. Fan fan fan, nåväl.

Sitter och äter min frukost nu, mandariner och en kopp rött te. Gör mig frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback