Fjärde advent

Hejsan.

Idag är det fjärde advent och ljuset är tänt.

Jao .. Idag gick jag upp kl 9, då åt jag frukost (gröt) och så la jag Hjördis torrfoder i blöt. Sen kilade jag ner och hade tvättstugan som började kl 10. Då jag kom upp efter första svängen åt Hjördan sin mat. Jag har även hunnit dammsuga och torka golven.

På eftermiddagen gick jag till Hemköp och pantade flaskor, sen gick jag till Konsum Krysset och lämnade ett H&M-paket, hämtade ut ett nytt och min julklapp från jobbet. Ett rött/vitt fat från Orrefors ;) Sen gick jag hem till Anna och gav henne en julklapp, fick 2 tröjor av henne :) Vi käkade mat och kollade på "Stockholm Boggie" sen åkte jag hem till bebis. Nu ligger hon på min tröja på stolen bredvid och sover, hon är så söt min lilla boll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback